تنهایی

تنهایی

سلام به همه

امروز حالم خیلی بده

عشقم از من دور شده

        نه اینکه بره مسافرت

نه اینکه با هم قهر بشیم

        فقط الان چند مدته که ازش خبری ندارم

شما بگین چیکار کنم

                  نه جواب گوشیشو میده

نه جواب اس ام اس های منو

چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

الهه...نمکدون
ساعت11:26---15 شهريور 1393
خودتم گذاشتی رفتی؟؟؟

الهه ... نمکدون
ساعت23:30---10 مرداد 1393
خبری نشد از عشقت؟؟؟

الهه ... نمکدون
ساعت23:31---8 مرداد 1393
سلام تازه اول راهی خانم خانما
لینک شدی هااا


محمد
ساعت21:52---8 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری
یه خواهشی داشتم
بی زحمت این چت روم رو لینک کنین
چت روم|چتم chatam.ir
دارم سعی میکنم این چت روم رو شلوغ کنم
ممنون میشم اگه کمکم کنی و لینکش کنی
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:, ] [ 21:20 ] [ الهام ]
[ ]